Sunday, February 10, 2008

Bahana Nasi Minyak

Bismillah...
Kebiasaannya, bila tiba hujung minggu atau musim cuti, pasti banyak kenduri kahwin. Bila ada kenduri kahwin, sudah pasti ada nasi minyak. Nasi minyak dan kenduri kahwin tidak boleh dipisahkan.
- Bila nak rasa nasi minyak melaka?
Huh.....!!!!
Selepas makan nasi minyak, kepala aku sakit, badan aku lemah. Dari dulu lagi, aku agak kurang serasi dengan nasi minyak.
Jadinya, kalau aku ganti nasi minyak dengan nasi goreng, boleh ke?
hahahahaha......

7 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Kalo nasi minyak tukar jadi nasi goreng, bleh aje tapi lauk kena la kaw2 punye.. tak nak la nasi goreng kosong je. Bleh kan..

agak2 bile tu..

9:51 PM  
Blogger LediAgli said...

Bile eh nak makan nasik goreng tu? Giler tak saba... dalam masa tedekat eh?

10:16 PM  
Blogger wan said...

Kenduri ko dah dekat ke?

Buat nasi putih dah. Lauk asam pedas melaka dengan ikan bakar air asam dengan ulam sambal belacan.

Pergh.. meleleh air liur!

8:13 PM  
Blogger Ted said...

ada ke org wat macam tu?hehe..buatla jd org pertama...

9:15 PM  
Blogger Ezad said...

purple
tak leh.. org tak makan nasi goreng dgn lauk.. hehe

tarikh lom dapat ilham lagi

ledi
aahh.. coming soon. tarikh tak confirm lagi. belum dapat ilham..
hahaha

wan
tak dpt ilham lagi
uik.. tu menarik tu. campo ngan ulam timun, telo masin.. ahaks

ted
pasal tak der la nak buat.. hahaha

10:00 PM  
Blogger cepotet said...

err.. kalau camtu, ezad kawin nanti wat nasi goreng la eh? uuu.. besh tu. jgn lupa jemput tau. :p

3:26 AM  
Blogger Ezad said...

cepotet
err... nak kena tunggu kawin ke baru dpt makan nasik goreng.. keeke.. tak tau bila masanya..

eh.. jom lepak mapley.. i belanja u nasi goreng kampung :)

10:39 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home