Sunday, July 17, 2005

Hari Minggu

Ahad datang kembali...

Kini dah malam. Sekejapan sahaja masa berjalan. Dah pertengahan Julai. Besok dah kerja kembali. Aduhaii...
Siang tadi ke Melaka Sentral. Nak cari CD AutoCAD. Dah tak der pulak. Kena komplen kot. Time aku nak guna, semua benda tak der. Tapi kalau tak nak, bersepah-sepah... Tension aku. Cari CD dalam kotak, nasib baik ada 1. Tapi tak boleh pakai sebab tak competible dengan OS aku. Alahaiii.. macam-macam la pulak.
Siang tadi, lepak kat rumah je. Surfing the net. Tak jumpa2 lagi driver untuk scanner aku. Tension betul la. Semua tak boleh pakai.
Tak der apa-apa yang menarik pun. Boring la pulak. Nak layan tv, buat masa nie ada rancangan angerah filem. Tak menarik lah. Baik layan PC aku.....
Lagi bestttttt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home