Monday, February 12, 2007

Suatu Petang Di Pusat Latihan

Bismillah..
Petang tadi, aku berada di Alor Gajah. Tempat di mana Pusat Latihan Entrepreneurs Development Institute. Berbincang dengan koordinator negeri. Ni kali kedua aku berada di sini. Sungguh nyaman. Perbincangan dibuat di tepi kolam renang berhampiran dengan tasik. Kami buat temujanji jam 5.00 petang tetapi setibanya di sana, koordinator negeri berada di Bandar Melaka. So, sementara menunggu dia balik aku pun snap la gambar untuk tatapan kita semua. Sungguh nyaman..











Pejabat Pentadbiran











Manjanya Sang Ikan











Tenangnya Sang Air




Rimbunnya Sang Pokok
Indah sungguh panorama di sini. Aku bersyukur, mataku masih mampu melihat keindahan ciptaan -Nya.
Perbincangan berkisar tentang produk Dr Azimuth Formula. Dan aku merupakan WDC yang pertama berjumpa dengan beliau sejak dilantik minggu lepas. Di samping itu, kami juga berbincang tentang strategi pemasaran untuk daerah aku. Dan sejak pulang dari kem tersebut, aku rasa sungguh damai....dan semangat baru mula berputik dan berkobar, juga hati mula tenang...
Puas
(hmmm... error on page la pulak!!)

4 Comments:

Blogger Ayu Mohamad said...

semoga menjadi usahawan yg berjaya.. aminnnnnnnnnnnnnnnnnn

9:00 AM  
Blogger Ezad said...

ayu.. terima kasih

10:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

:)

semoga berjaya,ezad! :)

11:16 AM  
Blogger Ezad said...

skidg8..terima kasih

10:22 PM  

Post a Comment

<< Home