Thursday, February 01, 2007

Hari-Hari Promosi

Bismillah...
Selama 2 hari ni, aku membawa produk-produk Dr Azimuth Formula ke sebuah kilang di Ayer Keroh. Sangat besar kilang tu. Alhamdulillah, walaupun tak capai target yang diharapkan, namun aku berjaya juga la mempromosikan produk-produk ini kepada pekerja di sana. Barang-barang yang aku bawa adalah bangle, kristal dan teh serta kopi. Aku tak bawak produk-produk seperti colonkleen, bioyouth, rempah dan jus. Sebabnya aku target, produk tu tiada permintaan. Memang pun. Yang banyak teh. Aku target bangle/kristal. Tapi teh pulak yang laku. hehe.. alhamdulillah. Tak kisah la tu kan?
Letih sangat. Penat juga berniaga ni. Tapi tak pressure. Sebab? Aku taukey maaa.. hehehe.. Aku bebas melakukan apa sahaja yang aku nak buat.
Lelain, tak der kot. Ketika ni Pak Ngah aku ada kat rumah ni. Sambil sembang-sembang, taip juga la. Tapi badan dah letih ni
OK.. nite to all
chiawwwzz

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

heyya ezad..wahhh camtulah kalau own bzs..letey tapi at the end of the day satisfaction is there...BTW next time ezad masukkanlah dlm entry the image of the things that you're selling tuh..bole? cam bangle or crstal yang ezad maksudkan tuh, teringin jugak nak tgk camne...

www.bersama-masa.blogspot.com

3:53 AM  
Blogger Ezad said...

noushy.. la, tak tengok lagi ke? isk.. kenapa tak klik kat banner kesidang teguh enterprise yg warna hijau tu. dlm tu dah ada beberapa imej produk yg saya jual. bangle pun dah masuk dah.. pi la ronda2 kat situ:)

2:46 PM  

Post a Comment

<< Home