Sunday, January 14, 2007

Hari Minggu

Rasa lama lak tak update blog ni. Bukannya malas, tapi sebenarnya, PC aku masih diserang virus. Kejap-kejap dia reboot sendiri. Tu yang boring tu. Ada sekali masa aku tengah menaip, virus tu datang. Tiba-tiba terus reboot. Aku pun ribut le. Tak sempat nak save. So, bagi mengelakkan perkara tu berulang, aku cuba la elak taip panjang-panjang.
Mungkin besok la aku angkut hard disk ni gi kedai. Format balik la. Dah tak boleh tahan dah. Dah lama gak la virus ni menyerang, sejak gempa bumi kat Taiwan hari tu la. Bukan tak nak repair awal-awal, tapi aku kesuntukan masa. Buat sendiri? Lagi la tak der masa ilmu, bukan tak der CD sebenarnya.. muahahaha..
Maka, sebelum hard disk aku kaput, lebih baik aku hantar kedai.. tak gitu??

2 Comments:

Blogger Titicaca said...

alaaa...cakap je lah ko maleh hapdet....salahkan PC lak...muehehehe

3:41 PM  
Blogger Ezad said...

titi.. jgn la cakap kekuat:P

10:56 PM  

Post a Comment

<< Home