Wednesday, December 27, 2006

Hari Yang Cool

Bismillah....

Hari ni, tiada perkara besar berlaku kat office. Production dah pack semua item FDS yang aku buat hari tu. Alhamdulillah, tak der masalah packing. Kalau ada pun kerusi je, 1 polyfoam dah terbesar, so kena order baru. Tapi dah settle dah.. Tadi buat checking dgn QC buyer. Ada beberapa perkara yang production buat tak ikut spec aku.
- Hardware tak tape dekat polyfoam
- Tali yang ikat knob terlalu panjang menyebabkan knob tu akan bergoyang masa barang bergerak. Secara tak langsung, menyebabkan knob terhentak pada kayu atau tali putus
- Ada polyfoam yang patah, still guna juga (ni QC buyer yang komplen la..)

Lelain tak der. Secara keseluruhan, projek aku ni (mungkinkah yang terakhir) berjalan lancar. Masalah kayu tak cukup, finishing tak spray rata, bukan masalah aku, so aku tak ambik pusing la yang tu.

Next? Tak der.... bisnes? tak der sale hari ni. Terus balik rumah je tadi.. ooo ye, PC aku telah diserang dek trojan. Tension aku. Nak kena bawak gi klinik lagi la ni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home