Sunday, December 24, 2006

Hari Yang Mentari Mula Bersinar

Bismillah
Alhamdulillah, hari ni, sang mentari menampakkan sinarnya setelah beberapa hari sang awan menangis. Keadaan sekeliling rumah aku, masih lagi terdapat lopak-lopak air. Terdapat beberapa mata air yang masih meluahkan air perut bumi. Aku sungguh teruja melihat air mata air tu. Walaupun ianya menyebabkan kawasan rumah aku ditakungi air, namun itu lah rahmat Allah. Dia tak curahkan banjir kepada kami, tetapi Dia anugerahkan mata air itu.
Jumpa Fadzil kat Taman Mini Malaysia. Aku sebenarnya terlupa janji dia ni. Nasib baik dia call. Tu pun aku perasan selepas 3 kali dia call. Masa tu aku kat bawah tengah kemas2 rumah. So jumpa kejap je la. Tak leh lelama. Dia pun nak meronda kat A Famosa lak lepas tu..
Lelain, tak der kot.

2 Comments:

Blogger aNIe said...

Alhamdulillah...hujan dah pun reda...dengar khabar kat Melaka kawasan Batu Berendam & Taman Merdeka teruk dilanda banjir...

Dulu kawasan kampung kak lady kalau hujan lebat je...tak tidur malam dibuatnya

12:28 AM  
Blogger Ezad said...

alhamdulillah..
ha ah.. kat batu berendam & tmn merdeka memang tenggelam.
dulu kampung kat situ ke?

9:13 PM  

Post a Comment

<< Home