Saturday, December 30, 2006

Ucapan

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang...

Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua muslimin dan muslimat. Semoga segala pengorbanan yang dilakukan akan senantiasa mendapat barakah daripadaNya.

Hari ni aku bersama-sama Sr & Jr mengemas pejabat kami. Kami akan berpindah ke pejabat baru hari Rabu nanti. So, segala dokumen, drawing, majalah dah kami masukkan ke dalam kotak. Tunggu nak dipikul oleh mat-mat Bangla nanti.
Sejak bekerja dengan syarikat perabot ni, dah 2 kali department aku berpindah. Mula-mula dulu, dari main office ke warehouse. Sekarang dari warehouse ke main office balik. Sebab? Feng Sui kata, kami tak der ong duduk kat warehouse tu.. cehhh!! taik terabur la. Mana datang, dia orang kerja tak senonoh, kata tak der ong pulak. Disebabkan alasan yang sama juga, pintu depan main office ditukar. Kononnya supaya pelanggan lebih raai datang. So, 2 department yang maha penting perlu bertukar posisi. Department aku dengan marketing. huhuhuh.... 1 hal lagi la nak mengangkut, kan??
By the way, resignation letter dah dalam genggaman. Tadi aku bawa ke bilik VGM, tapi dia tak der. Tak hantar lagi. Aku rasa dia dah tau dah hasrat aku tu. Sebab last week aku bagitau assistant dia. So minggu ni, sekali pun dia tak datang bilik aku. Sah2 dia kecut perut tu. Tadi masa kat workshop aku pun dia macam lari2. hahaha.... Betapa beasarnya penangan.. kekekeke.. tau?? tau tak pe:)
Apa-apa pun, resign tetap resign. Penat dah makan gaji. Nak makan untung pulak. Hari ni dapat jual barang lagi.. :)
Next?? Tak der daaaa.....
Besok raya daaaaa

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

selamat hari raya aidil adha ezad. dan selamat menyambut tahun baru 2007. aper pun yg dilakukan semoga tahun baru 2007 ni lebih cerah dari tahun 2006, insyaAllah...

10:06 AM  
Blogger Ezad said...

insyallah.. doakan semuanya secerah fajar tahun baru:)

11:21 AM  
Blogger Kem Lambaian Danau said...

salam ezad :)

selamat hari raya haji :)

weh, nak berhenti ker ? akak nak beli katil nih ! hehe

kak g

10:20 PM  

Post a Comment

<< Home