Friday, March 02, 2007

Hari Yang Letih

Bismillah..
Hari ni, aku tak keluar buat sales pun. Badan letih la. Siang tadi bukak PC sepanjang hari. Ngadap dari pagi hingga la ni. Nak tulis blog, tapi tak tau nak tulis apa. Pusing-pusing lawat blog orang, masih tak mampu mengundang idea. Banyak cerita nak tulis sebenarnya.
Macam mana tu? Ada banyak cerita, tapi tak ada idea nak tulis. Maknanya, aku tak der idea nak start dari mana la. Kepala ada-ala blur gitu.Setakat ni tak der apa-apa masalah. Cumanya mungkin banyak sangat dok fikir buat sales. Lepas tu dok fikir yang bulan ni aku tak capai sasaran seperti mana yang dah aku tetapkan. Tu yang buat lemah badan kot.. hehehehe..
OK.. stop cerita pasal business dulu. Cari topik lain la. Tapi topik apa ye??
Sehingga kini, aku masih blur............. :)
Sudahnya, takat ni sahaja la ye.. hehe..

6 Comments:

Blogger famia said...

haha. syabas.
ade entri jugak akhernye.

10:42 PM  
Blogger Titicaca said...

heheh..kapla pusing masih buleh tulis..kira entri la ni..kan? kan? kan?

8:16 AM  
Blogger achik said...

salam...

hari jumaat biasanya dah mood nak cuti hehe ;p

10:31 AM  
Blogger Red Mummy said...

This comment has been removed by the author.

12:26 PM  
Blogger Red Mummy said...

kak red ni,

so anw, entry yang pendek pun kira entry gak, x de idea nak tulih entry pun satu entry gak.

pelan2 yea...

12:28 PM  
Blogger Ezad said...

famia
ialah.. ia juga 1 entry

titicaca
entry yang bertajuk kapla pusing

achik
isk, hari jumaat dah ada mood cuti, mau bungkuz business kami.. ahaks

red mummy
ye la, kalau boleh dikatakan entry, maka entry la ia..hehe

8:57 PM  

Post a Comment

<< Home