Monday, April 14, 2008

Amoi (Sebuah entry berunsur lucah)

Bismillah
Kat office aku, ada ramai amoi. Mata sepet, hidung penyek, kulit putih gebu. Ada yang tinggi lampai, ada yang rendang berbuah.
Paling aku suka adalah cara dressing dia orang. Maklum la, kat tempat aku ni, tiada uniform dan etika berpakaian tu tak dikisah sangat. Makanya ramai la amoi-amoi ni seksi-seksi. Bulat juga biji mata aku menontonnya. Kadangkala sampai rasa macam nak ramas-ramas je. Tapi sudahnya, aku ramas tangan sendiri kerana geram.. hahaha
Amoi biasanya suka pakai skirt pendek. Aku biasanya suka tengok amoi pakai skirt pendek. Peh!! geram siot.
Tapi ada kalanyanya kegeraman aku mati di tengah jalan.
Sebab?
Kaki dia orang banyak tompok-tompok hitam bekas kudis. Dah tau kaki banyak bekas kudis, lagi mau skirt pendek.
Apa daaaaaaa
Cittt!!!

11 Comments:

Blogger s * h * i * m * a * h * z said...

pengakuan berani seorang lelaki
akekekek..

10:31 PM  
Blogger ~Erina Juliana~ said...

abg mmg gatai...hehehe
uwekk... :P

11:16 PM  
Blogger manje said...

salam..

macam2... :)

12:59 AM  
Blogger achik said...

opis saya pun ramai cinun2 suka pakai skirt.. tp kalau tgk sure xde 'selera'.. semuanya ahso2.. hahaha.. ;p

5:31 PM  
Blogger Ezad said...

s.h.i.m.a.h.z
pemgakuan ikhlas..:D

erina
gatai sket je :D

manje
salam ukhuwah :)

achik
haaahahaha... tu ahso tolak tepi :D

9:43 PM  
Blogger Ted said...

amoi ada kudis gak ke?erk.tataupun..sbb kadang2 tgk betis dia cun je.hehe

9:24 AM  
Blogger Ezad said...

ted
kadang2 cun.. kadang2 tak cun :D

10:16 PM  
Anonymous zool said...

Ha ha ha.. Bahaya gak ko nie..
Tapi kalau ada tompok itam tu... paham2 le apa dia makan..

12:00 PM  
Blogger Ezad said...

zool
ala... biasa la. depan mata. tak tengok rugi la.. hahaha

dia makan apa? kekeke

1:46 AM  
Blogger arsaili said...

isk2...kena puasa nih..ahaks

12:18 PM  
Anonymous Melayu Boleh said...

Memang jkene puase ko niih

8:43 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home