Wednesday, April 02, 2008

Tekanan Mula Melanda

Bismillah
Setelah sebulan lebih, hari ini aku mula rasa tekanan kerja kat tempat baru. Selain projek yang aku handle sekarang, aku juga diminta untuk menukar segala format dokumen supaya ianya nampak lebih praktikal. Sebab sebelum ni, aku ada complaint beberapa hal tentang dokumen. So, bos minta aku tukar mana yang rasa tak sesuai. Bukan suatu paksaan. Tapi memandangkan aku senior designer, maka aku dikatakan lebih arif. Erk??!! arif? yaa ampuuunnn!!!
Setika ni, aku ada 4 projek. 2 Dah selamat. Tinggal lagi 2. Yang 2 ni, 1 akan tangguh dulu. Maka, sekarang tinggal 1 je lagi. Tapi dateline 5hb ni. Rasa boleh siap kot sebab 70% aku dah balun masa free...........
Komunikasi makin mudah sebab aku telah diberikan alamat email sendiri. Aku minta PC baru, sebab aku tak 'mesra laptop'. Dengar khabarnya, department aku akan pindah ke tingkat 3. So, sekarang dia orang tengah clear kat atas tu untuk buat bilik kita orang.

5 Comments:

Blogger shafarina said...

selalunya mmg gitu

sape yg byk cakap, byk cadangan, da yang buat

:P

10:18 PM  
Blogger Purpleheart said...

Satu pembaharuan...
siap leh mintak pc tu.. pastu lak ada bilik pulak tuuu... fulamak kira dasatla jugak yea..

pun suka pc dari laptop..

1:51 AM  
Blogger Ezad said...

wan
aku sebenarnya bukan bagi cadangan. tapi komplen.. hehehe
dah... benda mcm tak betul je, patutnya tukar la :)

purple
oo.. jgn salah faham. bilik tu untuk department kita orang. bukan bilik sorang-sorang

8:45 PM  
Blogger LediAgli said...

bilik kerja atau bilik tidur? supaya senang pergi ofis.. tanpa traffic jem?

11:40 PM  
Blogger Ezad said...

ledi
bilik kerja merangkap bilik tidur, bilik makan, bilik meeting & bilik maki.. kekekeke
traffic je?
kl jeee yg traffic jem. tpt lain jalan clear jeee

8:34 PM  

Post a Comment

<< Home