Friday, June 27, 2008

Demam

Bismillah...

2 hari aku demam. Tapi masih pergi kerja. Malas nak MC (takut jumpa doktor).
Tadi masa check email, ada email dari bekas bos aku. Bos tempat aku buat freelance dulu. Dia offer aku job baru.. ehehehe...
Sebelum ni, beberapa minggu lepas, kawan lama ajak aku kerja kat tpt dia. Kat KL sana tu. Aku hampir2 buat kepetusan untuk ke sana. Tapi fikir-fikir semula, rasanya baik aku duduk kampung aje.
Hari ini, delima lagi satu... nak join company tu balik ke tak ye...

hmmmmm

Moralnya
Kalau dah bagus tu, kerja mesti cari kita.. bukan kita cari kerja..

ahaks

7 Comments:

Blogger shimahz said...

amboi.. keje carik ko ye.. jeles ni.. better dok kampung.. dok kl ni ade ape la sgt.. tp ikut ske la, kot dgn amik offer tu ko jd lebih bahagia.. moga Allah beri petunjuk yg terbaik..
haa.. time ni nak beristikharah, moga semakin dekat dgn Allah.. amiin

1:28 AM  
Blogger Nurul Nadiah said...

semoga cepat sembuh.

=)

10:11 AM  
Blogger kuIna said...

fikir betui2 ya, biar beribu, biar berjuta.

1:42 PM  
Blogger tipahvogue said...

buat solat istikharah ek?!?!

owh ya...get well soon ok?!?!

4:32 PM  
Blogger Ezad said...

shimahz
ye.. memang dah buat keputusan utk stay kat kg. kat kg mcm2 ada :)
tp bab offer dr company lama tu tgh dipertimbangkan lagi :)

nadia
sudah hampir sembuh

jentayu
berjuta-juta lemon :)

tipah
akan dilaksanakan kelak. la ni demam lagi.. ehehe

10:37 PM  
Blogger LediAgli said...

aku setuju kerja cari kita tuu......

4:30 PM  
Blogger Ezad said...

ledi
kekeke

12:30 PM  

Post a Comment

<< Home