Monday, June 09, 2008

RM625.00

Bismillah...
Abang A : Tak cukup!! Setakat RM625.00 setahun, bukan boleh buat apa-apa pun.
Abang B : OK la tu dari tak ada. Sekarang semua harga naik. Dia nak bagi tu pun dah cukup bagus.
Abang A : Huh... Tak puas hati aku
Abang B : Kau pakai kereta 1.6, dah habis bayar dah rasanya. Senang je hati sejak dua menjak ni. Masa minyak belum naik la, maksud aku.
Abang A : Kereta tu nama adik aku. Nama aku blacklist dulu...
Abang B : Ooo.... kiranya ko tak layak dapat RM625.00 tu la ye..
Abang A : Entah!
Abang B : Ceh!!

........

Soalan:-
Adakah Abang A layak menerima bayaran rebet berkenaan?

Moralnya:-
Jangan berlagak kalau tak mampu :D

6 Comments:

Blogger famia said...

err.. rebat tu cane kire eh?
gua buta tuli pasal benda2 ni la bro. cube kasi explain sikit cane gayanye rebat ni. haha.

11:11 PM  
Blogger Ted said...

hehe..tahu takpe. pst, u dapat ke bro?

meh sini piat telinga sket, org tanya redang, dia jawab rendang.belasah tau la

7:16 AM  
Blogger wan said...

tak dapat nak nolong.

11:23 AM  
Blogger tipahvogue said...

rasanya ramai orang akan jadi cam gitu..orang lain pakai keta, org lain yg dapat rebate! hik hik hik....

11:51 AM  
Blogger Jentayutiara said...

tambah penen... RM650 tmbh 1 kosong lg boleh ????

4:11 PM  
Blogger Ezad said...

famia
rebat tu subsidi la. selama ni hang dpt subsidi masa hang tuang minyak, sekarang hang dpt subsidi masa hang renew roadtax

ted
dpt.. mana bleh tak dpt. kami rakyat termiskin. tp tak dpt thn ni. dpt bulan 2 thn dpn.. huhuh

di samping termiskin kami gak tak dak pelajaran, tu tak tau beza rendang dgn redang

wan
tolong pk :D

tipah
haa... lepas ni sesiapa yg ada hutang lagi tu bawak2 la langsai hutang

jentayu
isk..pasai apa mintak 1.. mintak la 2.. :)

rm650.00

kekeke

12:21 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home