Thursday, May 15, 2008

Barang Baru

Bismillah...

Hari ini aku menerima parcel dari kad Mesra. Aku buat redemption dengan Eastern Harmony Aromatherapy set. Boleh gak la release tension dengan muzik sambil menyalakan lilin.. :)
Harganya adalah RM4000.00 tau!!. 4000 points sebenarnya :)


Minggu lepas aku tempah cermin mata yang baru. So, hari ini dah siap. Tapinya, entah mana la aku letakkan resitnya tempoh hari. Power cermin mata aku dah meningkat kepada 250 untuk kedua-dua belah mata aku. So sekarang, penglihatan sudah semakin jelas. Boleh la tengok b etis amoi yang gebu dan licin itu


Maka dengan rasminya, tamatlah perkhidmatan cermin mata ini setelah 4 tahun berkhidmat. Huh! lamanya...


Moralnya:-

Simpan duit!

11 Comments:

Blogger LediAgli said...

Wei.. mai la gambaq ang sebijik dengan cermin mata baru.. hahahah.. rasanya macam tapenah lagi kot tengok pakcik ezad neh..

12:59 AM  
Blogger Ted said...

lamanye cermin mata tu..kang dah naik power..hehe.

minat gak aromatherapy ek?heheh..ted nak rileks2 g mancing je..

hehehhehe

6:16 PM  
Blogger Purpleheart said...

Isy kaler pepel lagi tu.. bau lavender ke. Sebabnya bau lavender ni menenangkan jiwa, tu la kuasa warna pepel.

Brapa power kau ezad, naik mendadak tuu. Laa ni dah berapa power mata kau, ada sampai 700 tak.

8:56 PM  
Blogger kawaii_desu said...

salam ziarah...

saya sgt setuju

5:47 PM  
Blogger Ezad said...

ledi
biarlah uncle berada di sebalik tabir ini.
low profile la katakan :)

ted
tu la. sepatutnya setiap 2 tahun kena tukar kan?
minat gak aromatherapy, meditasi ni semua. tp tak der la follow sgt pun. sikit2 je
tp paling tak suka gi mancing

purple
ha.. lavender. dlm kereta pun pakai lavender juga :)
power mater baru 250 je. tak sampai pun 300.. hehehe.. tp mempunyai tahap silau yg melampau gak la

kawaii
setuju tang mana?
dtg la selalu

10:09 PM  
Blogger Purpleheart said...

Okla tu, tak sampai 300, kira aku lagi rabun 3 kali ganda. (kalau tambah kiri dan kanan dalam 1000+)

8:26 AM  
Blogger arsaili said...

salam..patut la degree naik..asyik tgk betis..ekekeke - my spec biasanya tak lasting sampai 2 tahun..ganas skit

9:12 PM  
Blogger Ezad said...

purple
tak sampai 300 pun. boleh nampak lagi walau tanpa cermin mata

arsaili
tu la pasal... dah la air cond kat office tak berapa sejuk

10:12 PM  
Blogger Babe said...

barang first tu kan

untuk org dah tawen je tau


ehem

5:20 AM  
Blogger shafarina said...

4 tahun???

Lamanya ko setia dgn cermin mata tuh..

5:11 PM  
Blogger Ezad said...

babe
oo.. ye ke?
tak tau pun.
main order je ari tu

wan
ampat taun la...
sesungguhnya, aku lelaki yang setia :)

kereta aku dah 9 tahun tau

8:29 PM  

Post a Comment

<< Home