Thursday, May 01, 2008

Hari Pekerja

Bismillah
Hari ini adalah cuti umum. Walaupun bercuti, tapi aku masih bekerja menyiapkan tugasan pejabat. Aku mesti habiskan segala projek terbengkalai dia orang sebelum ni. Tinggal lagi 2 series tak siap lagi.
Semalam, department aku sudah pindah ke tingkat 3. Meja aku paling strategik. Terlindung seluruhnya dari pandangan orang, terutamanya boss aku. Meja tu sebenarnya menjadi rebutan designer lain. Tapi HOD dan assistantnya telah memberi meja tu untuk aku. hehehe.. Sebenarnya, awal-awal lagi assistant dah tanya aku kat mana nak duduk. Dah pakat awal-awal dah. Assistant ngan aku ngam.
Keseluruhanya belum set up habis lagi. Sebab library belum siap. Majalah dan buku-buku pun masih di tingkat 2. Mungkin besok bawa semua buku-buku tu ke tingkat 3. Mungkin mingggu depan, siap la kot library kita orang tu.
Moralnya:-
Jangan berebut dengan otai.. hehe

3 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Betul tu, kalo kat tempat aku otai kena respect.. kang dibawaknya citer budak baru tak sedar diri, kang sapa susah.. Dah le hari2 nak jumpa muka sama.

12:04 AM  
Blogger Ted said...

otai beb otai..hehe

8:40 PM  
Blogger Ezad said...

purple
err.. akulah otai budak baru.. kekeke

ted
otai lom masuk tahap veteran lagi.

10:18 PM  

Post a Comment

<< Home