Tuesday, April 29, 2008

Kisah Kena Himpit

Bismillah
Semalam, aku tidur lewat. Hampir pukul 2 pagi baru tidur. Aku siapkan kerja-kerja office.
Masa tidur, aku seperti kena himpit. Asal lelap mata aje, aku terasa dihimpit sesuatu. Bila buka mata, tak der apa-apa yang berlaku. Masa kena himpit tu, aku cuba bersuara, tapi tak keluar. Suara tersekat. Bila jadi beberapa kali, aku bangkit dari tidur. Ke bilik air untuk basuh kaki.
Lepas tu, aku lena sampai jam 6 pagi.
Moralnya,
Nak tidur, basuh la kaki

4 Comments:

Blogger MK said...

best tau tido kene tindih:D

3:23 PM  
Blogger Ezad said...

marina
jom la. aku tindih ko.. nak? hehe

10:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

bukan tu aje.. minum air dh tu ngiring ke kiri atau kanan.. jgn tido menelentang..

-nor ash burn-

12:51 PM  
Blogger Ezad said...

kak nor ash
ooo..gitu ke? hmmm.. :)

9:20 PM  

Post a Comment

<< Home