Tuesday, July 01, 2008

Kisah Hari Khamis Lepas

Bismillah...

Hari Khamis lepas aku dapat confirmation. Alhamdulillah. Increament boleh la cover harga kenaikan minyak. Adalah untung sikit.. ehehe



Banyak perkara yang kami bincangkan pada hari Khamis itu. Dari cara bekerja sehinggalah jumlah increament yang sepatutnya aku dapat. Alhamdulillah, walaupun terpaksa bagi sedikit 'diskaun' tapi yang lain-lain aku puas hati.


Hari ini,

Kerja aku semakin banyak. Nak design metal leg untuk product baru kami. Alahai.. 4 design yang aku buat, 3 je lepas. Tapi kena buat banyak perubahan....


Moralnya

Kerja je la..... :)
........................................
Sudah bulan 7. Apa peningkatan yang telah dijelmakan? Perubahan yang diharapkan, makin celaru jadinya. Dari satu isu ke isu yang lain. Yang gila, semakin gila, yang gelisah hanyalah yang marhain....
Siapa arang, siapa abu?

4 Comments:

Blogger LediAgli said...

congrate dah confirm.. paling bes bila bleh ding dong dengan increment after confirmation.. gila lah lu ezad.. tabik ah

4:23 PM  
Blogger Ted said...

bagusla, alhamdulillah...kerja kerja kerja..

selama ni belajar je, kalau ted kerja, kerja kejap2 je, so tatau macam mana.hehe..ada perubahan, peningkatan ke tidak..

9:11 PM  
Blogger Ezad said...

ledi
terima kasih...
ding dong pun dgn value yg munasabah je.. :)

ted
tgh kerja la ni :)
tak pe.. besok dpt keje best.. keje memolek

12:29 PM  
Blogger Purpleheart said...

Alhamdulillah, boleh la open table...

2:40 PM  

Post a Comment

<< Home