Tuesday, January 13, 2009

Kemerdekaan

Bismillah...

Mulai tengahari esok sehingga 2 Februari, department aku akan mendapat kemerdekaan. Ini kerana bos sengal kami akan berangkat ke Germany untuk pameran di sana. Lebih 2 minggu tu!
Kalau bos sengal korang tak ada, apakah aktiviti yang akan dirancang?

Kalau aku la, ada la beberapa aktiviti yang berlegar dalam kepala aku ni.

- Borak dgn amoi pakai skype
- Kutuk bos kami habis-habisan
- Rampasan kuasa
- Pesta seks...

6 Comments:

Blogger emmacommey said...

astagfirullah !!!!! pesta seks ????
masyaAllah.....

nak join !!!

hahahahaha...bia betol...

bos sengal xde ye ? epi la tu...hahahaha...

9:25 AM  
Blogger Purpleheart said...

Amboi 2 minggu tu.. merdeka sungguh.

11:52 AM  
Blogger Ezad said...

emma
syok ooooooooooooooooooooo..

meh join meh!!

hahaha

purple
merdeka la.. tp kerja bertimbun gak utk pameran kat KL pula

8:03 PM  
Blogger LediAgli said...

kalau aku.. aku buat pesta shopping mall.. pergi je lunch hour start jam 10 pagi sampai 3 petang tetiap ari.. siap tengok woyang

6:40 AM  
Blogger Ezad said...

Ledi
kalo buat pesta shopping, kena kuar duit la pulak...

rugiii

11:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.

3:17 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home