Sunday, July 06, 2008

Ilham

Bismillah...

Beberapa hari ni, aku dalam keadaan sangat sibuk. Banyak kerja yang perlu dilakukan. Kerja di pejabat sangat bertimbun. Ada beberapa produk yang perlu aku keluarkan. Kaki besi untuk perabot, set kabinet TV dan yang terbaru, set kabinet dapur. Set dapur ni, masih baru, so aku KIV dulu. 2 benda yang company dk kejar sekarang ni masih belum dapat approval lagi.

Dalam kesibukan itu, sebenarnya PC kat rumah aku kena kilat. Jadi aku bercadang untuk upgrade PC aku tu, Jadi buat sementara waktu ni, aku gunakan hardisk member aku. Tauke kedai PC tu la.

Hari ini, selain mengecat rumah (projek berperingkat), aku dok cari idea untuk produk terbaru aku tu. Tadi aku jumpa buku ni kat kedai majalah. So aku rembat la. Banyak gak idea best-best dalam ni. So kalau kalian ada idea best-best, boleh la kongsi. :)

Moralnya,

Walau apapun yang dilakukan, kepala otak kena bekerja untuk mencari ilham

3 Comments:

Blogger kuIna said...

pakcik Google tentu sedia membantu ....

4:06 PM  
Blogger Ted said...

uhuk uhuk, ted nye pun kene panah petir.huk huk takde duit

8:30 PM  
Blogger Ezad said...

jentayu
pak cik google nya design tak menarik.. ehehe

ted
ted kan kaya. jual kayu.... err... kayu ape ek ari tu... hmmmm

lupa la pulak

11:04 PM  

Post a Comment

<< Home