Saturday, December 08, 2007

3M - Mandul Minda Malas

Bismillah...
Beberapa hari ini, hujan turun hampir sepanjang masa. Menyebabkan metabolisme badan aku berada pada tahap paling minimum.
Disebabkan metabolisme badan yang sebegitu rupa, minda aku juga tidak berkesan untuk bertindak balas terhadap sebarang aktiviti.
Disebabkan minda aku sebegitu rupa, pergerakan badan aku juga tidak aktif untuk melakukan sebarang aktiviti termasuk lah untuk ber blog.
Natijah daripada itu, blog ini bersawang di laman sesawang.
Nak mandi bunga laut lah :)

5 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Mandi bunge! Mandi bunge bukan semata-mata nak cari jodoh tapi baik untuk kesihatan dan juga menambahkan keyakinan diri. Badan akan rase segar semula. Maklumat ni dapat kat majalah. Cuba la.

7:54 PM  
Blogger LediAgli said...

aku baru je mandi lawot..
huih... kaler jadik cam nigger sket

11:41 PM  
Blogger Ezad said...

purple
ye. mandi bunga boleh menyegarkan badan.
tapi, nak pakai bunga apa ye?

ledi
wa.. syok la mandi laut.
mandi laut kat mana?

8:23 PM  
Blogger arsaili said...

isk3 hari hujan mandi laut ker..tak ke bahaya

8:38 PM  
Blogger Ezad said...

arsaili
biasanya bila hujan dia org kata bahaya kepada bot2 kecil. tak kata bahaya kepada org mandi laut.. hehehe

8:45 PM  

Post a Comment

<< Home