Friday, August 22, 2008

Minyak Turun Harga

Bismillah
Syukurlah, walaupun 15 sen, ianya tetap bernilai juga. Setiap kali isi minyak, asingkan 15 sen itu ke dalam tabung. Maksud aku kalau isi 20 liter maknanya asingkan RM3.00 tau. Jangan cengelat :)
Gunakan ia apabila harga minyak naik lagi, dan begitu la seterusnya.
Memang idea nampak bodoh, tapi itu cara aku berjimat cermat. Ye lah, orang kampungkan, income ciput. Tak der la nak mewah2 bagai. Tapi aku bersyukur dengan apa yang ada.
Masa meeting kat office tadi, kami nak keluarkan design berkonsepkan mesra alam. Konsep terkini dari Itali. Maknyanya kat perabot tu nanti adalah corak-corak flora dan fauna ke, keutamaan pada warna hijau.
Idea please :)
Aduhai...
Moralnya
Kerja banyak nak kena buat. Tak der masa nak menyalak tepi jalan.

3 Comments:

Blogger zeanaaima said...

idea lagi ?
nk bg idea pn hotak aku mmg berkulat...
xleh nolong bro...
e3...smamt berjaya...

8:46 PM  
Blogger Ezad said...

emma
ala.. sikit je..
bagi laa..
dah blur nieee

9:43 PM  
Blogger LediAgli said...

ko nak idea?

bayar plis.. aku mata duitan

12:20 PM  

Post a Comment

<< Home