Tuesday, January 31, 2012

Tingkat

Bismillah...

Kami sedang mempertingkatkan sistem teknologi maklumat kami demi kepuasan diri kami sendiri.

:)

Tuesday, January 24, 2012

Perut Dan Nanas

Bismillah...


Aku tak faham, kenapa nanas sangat sedap. Aku juga tak faham, kenapa setiap kali aku makan nanas, perut aku buat hal. Kenapa mereka tak boleh bersatu? hmmm.. Dek kerana ketidakkacipan mereka, tak pasal-pasal dubur aku kena kerja keras...


huh!!



Monday, January 23, 2012

Gong Xi Fa Cai - 2012

video

Thursday, January 12, 2012

Penilaian Prestasi

Bismillah..


Aku rasa, akulah orang terakhir dalam syarikat itu yang dinilai prestasinya. Alhamdulillah, markah tip top :) Yang lain-lain masih belum pasti. Tunggu saja surat keluar..

Wednesday, January 04, 2012

Entry Edisi Siang :)

Bismillah...

Cuti sempena anak-anak masuk sekolah :)
Beberapa urusan peribadi perlu dilaksanakan. Antaranya memperbaharui lesen perniagaan. Sedikit perubahan pada lesen SSM sekarang ni ialah dah tak der design2 seperti lesen yang dulu. Dulu ada la tulisan kat background nya tp sekarang ni semua putih. Seperti perint atas kertas A4 biasa je. Pada mulanya aku agak ragu-ragu nak meninggalkan kaunter tu sebab aku tak yakin dengan lesen yang aku dapat. Tapi setelah diperjelaskan maka aku terima je la. Walaupun sepanjang perjalanan keluar menuju ke kereta, aku masih membelek2 'ketidaklawaan' lesen tersebut..

huhuhuh